Privacyregeling en geheimhouding
Patiënten- informatie wordt niet aan derden doorgestuurd of verteld zonder overleg met de tandarts en medeweten van de patiënt. Alle informatie blijft binnen het praktijkpand, behalve als het informatie betreft voor een specialist of huisarts, die de informatie nodig heeft voor medisch onderzoek (verwijzing). Wanneer je jouw dossier opvraagt of wanneer een dossier overgedragen moet worden (bijvoorbeeld in verband met verhuizing), vragen we jou om hiervoor een machtigingsformulier in te vullen en te ondertekenen.
Klanttevredenheid
Wij meten met regelmaat de klanttevredenheid om op de hoogte te blijven van jouw wensen en behoeften. Vanzelfsprekend kun je deze ook melden bij de receptioniste/assistente en/of de tandarts.
Betalingsvoorwaarden
De betalingen van behandelingen gaan via het factoring-bedrijf infomedics (Uw-Nota). Het telefoonnummer hiervan is: 036- 20 31 900. Verdere informatie over de betalingsvoorwaarden is te verkrijgen bij de balieassistente.
Je kunt voor behandelingen boven de 150 euro een begroting krijgen.
Garantie
Op tandartsbehandelingen gelden in het algemeen geen garantiebepalingen. Maar omdat we overtuigd zijn van ons werk en natuurlijk willen dat je tevreden bent, kunnen wij in individuele gevallen wel coulance bieden. Neem in dat geval contact met ons op. Samen met u bekijken we de situatie en de oplossingen.
Meningsverschil
Heb je een meningsverschil met jouw tandarts en denk jedat de tandarts aantoonbaar in gebreke is gebleven? Probeer het probleem dan eerst samen op te lossen. Als dat niet lukt, kun je je richten tot de KNMT (Koninklijke Nederlandse Maatschappij ter bevordering der Tandheelkunde)/
ANT (Associatie Nederlandse Tandartsen) en om bemiddeling vragen.